Жемқорлыққа қарсы күрес - Ж.Бәрібаев атындағы орта мектеп https://baribaev-balkash.mektebi.kz/ ru Жемқорлыққа қарсы күрес - Ж.Бәрібаев атындағы орта мектеп DataLife Engine "Адал ұрпақ" жылдық жұмыс https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/128-adal-rpaty-zhyldy-zhmys.html https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/128-adal-rpaty-zhyldy-zhmys.html Сонымен қатар, 8-9 сынып оқушыларының арасында «Жемқорлықсыз қоғамға қадам» тақырыбында дебат ұйымдастырылды. Әр командадан 3 оқушы қатысып, 9-сынып қорғаушы, 8-сынып даттаушы. Әр команда өзіне тиісті тақырыпқа мысалдар дәлелімен келтіріп, 8- сыныптың командасы жеңіске жетті.
«Адал ұрпақ» оқушылар ұйымының арасында «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» тақырыбында 7-9 сынып оқушылары арасында тәрбие сағатты өтті. Тәрбие сағаты барысында оқушыларға қандай әдет-қылықтардан бойын аулақ ұстау керек, қандай адамдардан үлгі алу керек деген сауалдарқойылып, талқылынды. Қазақтың біртуар азаматтарының өмірінен мысалдар келтірілді. Абай, Ыбырай, Бауыржан, Қонаев т.б. ұлы адамдардың өмірінен мысал келтіре отырып, қанатты сөздері талқыланды. Қазақтың үлгі тұтар осы аталған азаматтардың шығармашылық өмір жолымен оқушылар жақыңырақ таныстырылды.
]]>
Сонымен қатар, 8-9 сынып оқушыларының арасында «Жемқорлықсыз қоғамға қадам» тақырыбында дебат ұйымдастырылды. Әр командадан 3 оқушы қатысып, 9-сынып қорғаушы, 8-сынып даттаушы. Әр команда өзіне тиісті тақырыпқа мысалдар дәлелімен келтіріп, 8- сыныптың командасы жеңіске жетті.
«Адал ұрпақ» оқушылар ұйымының арасында «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» тақырыбында 7-9 сынып оқушылары арасында тәрбие сағатты өтті. Тәрбие сағаты барысында оқушыларға қандай әдет-қылықтардан бойын аулақ ұстау керек, қандай адамдардан үлгі алу керек деген сауалдарқойылып, талқылынды. Қазақтың біртуар азаматтарының өмірінен мысалдар келтірілді. Абай, Ыбырай, Бауыржан, Қонаев т.б. ұлы адамдардың өмірінен мысал келтіре отырып, қанатты сөздері талқыланды. Қазақтың үлгі тұтар осы аталған азаматтардың шығармашылық өмір жолымен оқушылар жақыңырақ таныстырылды.
]]>
admin Fri, 17 Jun 2022 12:13:08 +0600
"Адал ұрпақ" жылдық жұмыс https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/127-adal-rpa-zhyldy-zhmys.html https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/127-adal-rpa-zhyldy-zhmys.html 1.Қуат Бақдаулет 9-сынып оқушысы
2.Орынбасар Әлібек 9-сынып оқушысы
3.Алимбек Медина 9-сынып оқушысы
4.Алмасұлы Шоқан 8-сынып оқушысы
5.Арын Ақерке 8-сынып оқушысы
6.Амандулла Мадина 8-сынып оқушысы
7.Нұртай Нұртас 7-сынып оқушысы
8.Темірбек Дінмұхаммед 7-сынып оқушысы
9.Арын Назерке 10-сынып оқушысы
«Адал ұрпақ» еріктілер клубының мақсаты:Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасын нығайту, білім және мәдени деңгейін арттыру.
«Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының міндеттері: Рухани –адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру, саяси құқықтық білімді қалыптастыру. Сыбайлас жемқорплыққа қарсы мінез-құлқының адамгершілік-этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.
Қыркүйек айында 5-10 сынып аралығында «Адал ұрпақ»ұйымына оқушыларды қабылдау мақсатында салтанатты жиын өтті. «Адал ұрпақ» еріктілер клубының басшысы 10-сынып оқушысы Арын Назерке, секция жетекшілері Алмасұлы Шоқан, Арын Ақерке , Алимбек Медина.
Қлуб 9 оқушыдан тұрады. «Адал ұрпақ» ұйымына қабылданған 7-9 сынып оқушыларына «Адал ұрпақ» эмблемасы және сары, көк түсті шарфты ұйым басшылары тақты.
Қазан айында «Адал ұрпақ» бойынша 5-10 сыныптар арасында жиналыс өтті. Жиналыста клубтың мақсатымен, міндетімен, клуб мүшелерімен таныстырылды. Жылдық жоспармен таныстырылды. Осы жиналыста мектеп призиденті Арын Назерке «Заңды білу-заман талабы» тақырыбында баяндама оқыды.Баяндамада оқушылардың міндеттері мен құқықтарымен таныстырылды. Жоспарға сәйкес 1-11 сынып аралығында қазан айында адалдық сағаттары әр-түрлі тақырыптарда өтті.
Қазан айында «Адал ұрпақ» аудандық, аймақтық сайыс өтті. Сайысқа 5 мектеп қатысты, атаулы сайысқа біздің мектеп «Парасат» командасы құрылып, қатысты.
Байқау шарттары:
1-«Топбасшы сайысы»Топбасшы ұйымның аты, ұраны,ұйымның алға қойған мақсаты, жұмыс жоспарымен таныстырады қорғайды.(5 мин.)
( Слайдпен, қойылыммен, ән, өлең шумақтары т.б таңдаған жанрында қорғайды).
2. «Жеке сайыс»(Команданың бір ойыншысы ұйымның эмблемасы, арнайы киімін (өз шығармашылығымен дайындалған) қорғайды. (2 минут)
3. «Командалық жұмыс» Жоғарыда көрсетілген тақырыптардан таңдалған тақырыпқа сыбайлас жемқорлыққа байланысты көрініс көрсетеді. (5 минут)
(Көрініс сапалы, тақырыпқа сай, музыкамен әрленген болуы шарт) делінген.
Аудандық «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клуб үздіктерінен құралған оқушыларды сахнаға шақырылып, еріктілердің логотиптерімен ант қабылдау рәсімімен таныстырылды (сахнаға барлық мүшелер логотиптерін алып шықты,команданың атын, ұраның, жылдық жоспарымен шығармашылықпен таныстырды).
]]>
1.Қуат Бақдаулет 9-сынып оқушысы
2.Орынбасар Әлібек 9-сынып оқушысы
3.Алимбек Медина 9-сынып оқушысы
4.Алмасұлы Шоқан 8-сынып оқушысы
5.Арын Ақерке 8-сынып оқушысы
6.Амандулла Мадина 8-сынып оқушысы
7.Нұртай Нұртас 7-сынып оқушысы
8.Темірбек Дінмұхаммед 7-сынып оқушысы
9.Арын Назерке 10-сынып оқушысы
«Адал ұрпақ» еріктілер клубының мақсаты:Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасын нығайту, білім және мәдени деңгейін арттыру.
«Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының міндеттері: Рухани –адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру, саяси құқықтық білімді қалыптастыру. Сыбайлас жемқорплыққа қарсы мінез-құлқының адамгершілік-этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.
Қыркүйек айында 5-10 сынып аралығында «Адал ұрпақ»ұйымына оқушыларды қабылдау мақсатында салтанатты жиын өтті. «Адал ұрпақ» еріктілер клубының басшысы 10-сынып оқушысы Арын Назерке, секция жетекшілері Алмасұлы Шоқан, Арын Ақерке , Алимбек Медина.
Қлуб 9 оқушыдан тұрады. «Адал ұрпақ» ұйымына қабылданған 7-9 сынып оқушыларына «Адал ұрпақ» эмблемасы және сары, көк түсті шарфты ұйым басшылары тақты.
Қазан айында «Адал ұрпақ» бойынша 5-10 сыныптар арасында жиналыс өтті. Жиналыста клубтың мақсатымен, міндетімен, клуб мүшелерімен таныстырылды. Жылдық жоспармен таныстырылды. Осы жиналыста мектеп призиденті Арын Назерке «Заңды білу-заман талабы» тақырыбында баяндама оқыды.Баяндамада оқушылардың міндеттері мен құқықтарымен таныстырылды. Жоспарға сәйкес 1-11 сынып аралығында қазан айында адалдық сағаттары әр-түрлі тақырыптарда өтті.
Қазан айында «Адал ұрпақ» аудандық, аймақтық сайыс өтті. Сайысқа 5 мектеп қатысты, атаулы сайысқа біздің мектеп «Парасат» командасы құрылып, қатысты.
Байқау шарттары:
1-«Топбасшы сайысы»Топбасшы ұйымның аты, ұраны,ұйымның алға қойған мақсаты, жұмыс жоспарымен таныстырады қорғайды.(5 мин.)
( Слайдпен, қойылыммен, ән, өлең шумақтары т.б таңдаған жанрында қорғайды).
2. «Жеке сайыс»(Команданың бір ойыншысы ұйымның эмблемасы, арнайы киімін (өз шығармашылығымен дайындалған) қорғайды. (2 минут)
3. «Командалық жұмыс» Жоғарыда көрсетілген тақырыптардан таңдалған тақырыпқа сыбайлас жемқорлыққа байланысты көрініс көрсетеді. (5 минут)
(Көрініс сапалы, тақырыпқа сай, музыкамен әрленген болуы шарт) делінген.
Аудандық «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клуб үздіктерінен құралған оқушыларды сахнаға шақырылып, еріктілердің логотиптерімен ант қабылдау рәсімімен таныстырылды (сахнаға барлық мүшелер логотиптерін алып шықты,команданың атын, ұраның, жылдық жоспарымен шығармашылықпен таныстырды).
]]>
admin Fri, 17 Jun 2022 12:09:30 +0600
"Адал ұрпақ" іс -шара https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/85-adal-rpa-s-shara.html https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/85-adal-rpa-s-shara.html Мақсаты:
1. Оқушыларға адам құқықтары жайлы түсініктерін қалыптастыру; «жемқорлық» деген не екенін түсіндіру;
2. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттері дамиды; дүниетанымдары кеңейеді;
3. Патриоттық тәрбие қалыптасады;
Түрі: интеллектуалды сайыс
Қатысушылар: 9-11 сыныптардан, 2 оқушы, сынып жетекшіден
1-жүргізуші: Армысыздар, қонақтармен ұстаздар және сайыскерлер. Бүгінге біздің : «Біздің таңдауымыз- жемқорлықсыз болашақ»атты сайысымызға қош келдіңіздер!
2-жүргізуші: Сіздерді сайысқа шақырамыз,
Сұрақтармен бастарыңды қатырамыз
«Жемқорлық» ұғымын ұғындырып,
Аз да болса, білімдеріңізді толтырамыз.
1-жүргізуші: Сайысымызды бастамас бұрын қатысушы топтармен танысып өтейік:
9 «А» сыныбы
9 «Б» сыныбы
10 сынып
11 сынып
2-жүргізуші: Сайысымыздың барысы:
I. Заңдар сайысы (заң баптары бойынша)
II. "Жемқорлыққа жол жоқ!" (көрініс көрсету)
III. Миға шабуыл (венгр сөзжұмбағы, жемқорлыққа қарсы терминдері табу)
IV. "Жемқорлыққа қарсымыз!" (эссе)
1-жүргізуші: Шын жүйрік шабысынан танылады,
Нақты білім, терең ой саналады.
Баға берер сарапшылар ортамызда,
Сіздерге құрметпен қол соғылады
сайыскерлеріміздің білім мен өнерін саралап, баға беретін сарапшы-мамандар әділ-қазылар алқасын таныстырсақ:

1.____________________________________________________________
2. ____________________________________________________________
3. ____________________________________________________________
1-жүргізуші: Қоғамдағы көкейтесті мәселе болып, өзек жарды проблемаға айналып отырған сыбайлас жемқорлық – ел ішіне білінбей кірген індет секілді.
2-жүргізуші: Ал біздің осы жауға қарсы қолданар қаруымыз – қоғам. "Қоғам – өмірдің айнасы" дейміз ғой. Айналамыз таза болса, өзіміздің әсемдігіміз еріксіз байқалады.
1-жүргізуші: I. Заңдар сайысы (заң баптары бойынша) Әр топ өздері білетін заңдарды айтады.
Қазақстанда сондай – ақ сыбайлас жемқорлық үшін қылмыстық, тәртіп, әкімшілік жауапкершілікті реттейтін арнайы нормативтік – құқықтық актілер де қабылданды. Оларға «Мемлекет қызмет туралы» (1995) және «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» (1998) ҚР заңдары жатады.
• ҚР Қылмыстық кодексінің өкілеттіктерді теріс пайдалану (228 - бап),
• Коммерциялық сатып алу (231 – бап),
• Қызмет өкілеттілігін теріс пайдалану (307 - бап),
• Билікті немесе қызметтік өкілеттілікті асыра пайдалану (308 - бап),
• Пара алу (311 -бап),
• Қылмыстық жалғандық жасау (314 - бап)
2-жүргізуші: Келесі кезекті"Жемқорлыққа жол жоқ!" көрініске берейік. Әр топ көрініс көрсетеді.
«Адал Ұрпақ» мүшелері видеоролик көрсетеді, жемқорлыққа қарсы нақты ойларын айтады.
1-жүргізуші: Ендігі кезекті Миға шабуыл- ға береміз. Әр топқа венгр сөзжұмбағы беріледі.Жемқорлыққа қарсы терминдерді табу.
Жауабы: пара алмау, білімділік,жауаптылық, адалдық, шыншыл,ізденімпаз, батыл,қамқоршы т...б
Көрермендерге: «Адал Ұрпақ» мүшелері өткізеді.

1- тапсырма: Компьютер ойнауға ақша таба алмай отырған Ерлан мен марат біраз ақылдасады. Ерланның есіне асханада ақшамайдалатқан Қайрат түседі. Сол Қайратты қорқытып, ақшасын тартып алу керектігін Маратқа айтады. Сол мезетте келе жатқан Қайратты Марат алдап шақырады. Ойында арам ойы жоқ Қайратты Ерлан келіп бас салып, ақша тауып беруін талап етеді. Алғашқыда ойын екен деп ойлаған ол ақшасының жоқ екендігін айса да, соңынан бұл істін қалжың емес екендігін ұғып қалтасындағы бар ақшасын бере салады. Аман-есен құтылғанына қуанған ол анасына айтатындығын ескертеді. Ерлан мен Марат егер бұл істі беруге айтсаң, онда жақсылық бомайтындығын Қайратқа жақсылап ұғындырады.
Сұрақтар:
1.Осы көріністе баланың қандай құқығы шектелген?
2.Ерлан мен марат қандай қылмыс жасады?
3.Ерлан мен Мараттың қылмыс жасауына не себеп болды?
2- тапсырма.Нұрлан 5-сыныпта оқиды. Нұрланның білім алуға деген талабы жақсы. Оқыса жақсы оқитын оқушылар қатарынан орын аларлық қабілеті бар. Бірақ ата-анасының тәрбиесібаланы жолдан тайдырады. Нұрланның ата-анасы бала тәрбиесіне жауапсыз қарайды.Баланы сабақтан себепсіз жиі қалдырады. Кейде тіпті апталап келмей қалатын кездері де болады. Мектепте, сынып та ата-аналарға байланысты өтетін жиындарға да келмейді.Сынып жетекшісі осы жағдайға байланысты Нұрланның үйіне барып, ата-анасымен бірнеше рет әңгіме жүргізгенімен еш нәтиже шықпайды. Ата-анасы құрғақ уәде беріп құр шығарып салады. Бірер күн өткен соң жаңағы оқиға қайта қайталанады. Білім алу баланың басты міндет екенің біле тұра оны орындау да әке-шешесі салғырттық танытады.
Сұрақтар:
1. Нұрланның ата-анасының қылығын қалай бағалайсыздар?
2.Сынып жетекшісінің орнында болсаңыз не істер едіңіз?
3.Ата-ананың бала алдындағы міндеттері қандай?
3- тапсырма: 4- сыныпты сәтті аяқтаған Жалғас жазда жақсы демалып тынығып, қыркүйекте мектепке келді. Биыл орта буын яғни 5-сыныпқа келген соң өзін-өзі бір есейіп қалғандай сезінді. Әрбір істеген жұмысына өзінше бір есеп беріп отыратын болды. Жалғастың қыркүйек айындағы тынымсыз еңбекке толы күндері өтіпжатты. Ол енді мектептегі бір үйірмеге қатысып бойындағы ерекше бір қабілетін шындауды мақсат санады. Сөйтіп мектептегі «Тұмар» пікір-сайыс клубына жазылмақшы болып біо шешімге келді. Осы ойын ата-анасына жеткізді. Ата-анасы Жалғастың ойына қарсы болады. Оны анасы ағылшын тілінен өтетін үйірмеге өзі жазғызып қойғаның, қазіргі заманға ағылшын тілі мамандарының қажет екендігін заман ағымына сай өмір сүру керектігін баса айтты. Ал, Жалғастың бар ойлағаны өзінше бір жасаған шешімі құмға сінген судай жоқ болды да кетті. Үнемі ата-анасының айтқаның дұрыс санап соны басты назарға алатын Жалғас тағыда ата-анасымен келісуге мәжбүр болды.



Сұрақтар:
1. Жалғастың ата-анасының іс-әрекетің қалай бағалайсыз?
2. Осы жерде баланың қандай құқығы шектеліп тұр?
3.Жалғастың ата-анасының шешімімен келісуі дұрыс па?
2-жүргізуші: Соңғы кезеңіміз "Жемқорлыққа қарсымыз!" Әр топ эссе жазады.
1-жүргізуші: Сонымен интеллектуалдық сайысымыздың қорытынды балы мен жеңген команданы жариялап, марапаттау үшін сөзді сарапшы-мамандар алқасына береміз.
(Сарапшы-мамандар алқасынан жалпы сайыстың қортындысы сұралады.
Жеңімпаздар мен қатысушылар дипломдармен марапатталады)
2-жүргізуші: Қорытынды: Қазіргі өмір талабына сай ғылым жолы ауыр да қиын, әрі қызықты. Тек қана төзімділік еңбекқорлық пен тапқырлық сіздерді ғылым жолында алға жетелейді. Отанымыздың арқа сүйер азаматы болыңыздар!


]]>
Мақсаты:
1. Оқушыларға адам құқықтары жайлы түсініктерін қалыптастыру; «жемқорлық» деген не екенін түсіндіру;
2. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттері дамиды; дүниетанымдары кеңейеді;
3. Патриоттық тәрбие қалыптасады;
Түрі: интеллектуалды сайыс
Қатысушылар: 9-11 сыныптардан, 2 оқушы, сынып жетекшіден
1-жүргізуші: Армысыздар, қонақтармен ұстаздар және сайыскерлер. Бүгінге біздің : «Біздің таңдауымыз- жемқорлықсыз болашақ»атты сайысымызға қош келдіңіздер!
2-жүргізуші: Сіздерді сайысқа шақырамыз,
Сұрақтармен бастарыңды қатырамыз
«Жемқорлық» ұғымын ұғындырып,
Аз да болса, білімдеріңізді толтырамыз.
1-жүргізуші: Сайысымызды бастамас бұрын қатысушы топтармен танысып өтейік:
9 «А» сыныбы
9 «Б» сыныбы
10 сынып
11 сынып
2-жүргізуші: Сайысымыздың барысы:
I. Заңдар сайысы (заң баптары бойынша)
II. "Жемқорлыққа жол жоқ!" (көрініс көрсету)
III. Миға шабуыл (венгр сөзжұмбағы, жемқорлыққа қарсы терминдері табу)
IV. "Жемқорлыққа қарсымыз!" (эссе)
1-жүргізуші: Шын жүйрік шабысынан танылады,
Нақты білім, терең ой саналады.
Баға берер сарапшылар ортамызда,
Сіздерге құрметпен қол соғылады
сайыскерлеріміздің білім мен өнерін саралап, баға беретін сарапшы-мамандар әділ-қазылар алқасын таныстырсақ:

1.____________________________________________________________
2. ____________________________________________________________
3. ____________________________________________________________
1-жүргізуші: Қоғамдағы көкейтесті мәселе болып, өзек жарды проблемаға айналып отырған сыбайлас жемқорлық – ел ішіне білінбей кірген індет секілді.
2-жүргізуші: Ал біздің осы жауға қарсы қолданар қаруымыз – қоғам. "Қоғам – өмірдің айнасы" дейміз ғой. Айналамыз таза болса, өзіміздің әсемдігіміз еріксіз байқалады.
1-жүргізуші: I. Заңдар сайысы (заң баптары бойынша) Әр топ өздері білетін заңдарды айтады.
Қазақстанда сондай – ақ сыбайлас жемқорлық үшін қылмыстық, тәртіп, әкімшілік жауапкершілікті реттейтін арнайы нормативтік – құқықтық актілер де қабылданды. Оларға «Мемлекет қызмет туралы» (1995) және «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» (1998) ҚР заңдары жатады.
• ҚР Қылмыстық кодексінің өкілеттіктерді теріс пайдалану (228 - бап),
• Коммерциялық сатып алу (231 – бап),
• Қызмет өкілеттілігін теріс пайдалану (307 - бап),
• Билікті немесе қызметтік өкілеттілікті асыра пайдалану (308 - бап),
• Пара алу (311 -бап),
• Қылмыстық жалғандық жасау (314 - бап)
2-жүргізуші: Келесі кезекті"Жемқорлыққа жол жоқ!" көрініске берейік. Әр топ көрініс көрсетеді.
«Адал Ұрпақ» мүшелері видеоролик көрсетеді, жемқорлыққа қарсы нақты ойларын айтады.
1-жүргізуші: Ендігі кезекті Миға шабуыл- ға береміз. Әр топқа венгр сөзжұмбағы беріледі.Жемқорлыққа қарсы терминдерді табу.
Жауабы: пара алмау, білімділік,жауаптылық, адалдық, шыншыл,ізденімпаз, батыл,қамқоршы т...б
Көрермендерге: «Адал Ұрпақ» мүшелері өткізеді.

1- тапсырма: Компьютер ойнауға ақша таба алмай отырған Ерлан мен марат біраз ақылдасады. Ерланның есіне асханада ақшамайдалатқан Қайрат түседі. Сол Қайратты қорқытып, ақшасын тартып алу керектігін Маратқа айтады. Сол мезетте келе жатқан Қайратты Марат алдап шақырады. Ойында арам ойы жоқ Қайратты Ерлан келіп бас салып, ақша тауып беруін талап етеді. Алғашқыда ойын екен деп ойлаған ол ақшасының жоқ екендігін айса да, соңынан бұл істін қалжың емес екендігін ұғып қалтасындағы бар ақшасын бере салады. Аман-есен құтылғанына қуанған ол анасына айтатындығын ескертеді. Ерлан мен Марат егер бұл істі беруге айтсаң, онда жақсылық бомайтындығын Қайратқа жақсылап ұғындырады.
Сұрақтар:
1.Осы көріністе баланың қандай құқығы шектелген?
2.Ерлан мен марат қандай қылмыс жасады?
3.Ерлан мен Мараттың қылмыс жасауына не себеп болды?
2- тапсырма.Нұрлан 5-сыныпта оқиды. Нұрланның білім алуға деген талабы жақсы. Оқыса жақсы оқитын оқушылар қатарынан орын аларлық қабілеті бар. Бірақ ата-анасының тәрбиесібаланы жолдан тайдырады. Нұрланның ата-анасы бала тәрбиесіне жауапсыз қарайды.Баланы сабақтан себепсіз жиі қалдырады. Кейде тіпті апталап келмей қалатын кездері де болады. Мектепте, сынып та ата-аналарға байланысты өтетін жиындарға да келмейді.Сынып жетекшісі осы жағдайға байланысты Нұрланның үйіне барып, ата-анасымен бірнеше рет әңгіме жүргізгенімен еш нәтиже шықпайды. Ата-анасы құрғақ уәде беріп құр шығарып салады. Бірер күн өткен соң жаңағы оқиға қайта қайталанады. Білім алу баланың басты міндет екенің біле тұра оны орындау да әке-шешесі салғырттық танытады.
Сұрақтар:
1. Нұрланның ата-анасының қылығын қалай бағалайсыздар?
2.Сынып жетекшісінің орнында болсаңыз не істер едіңіз?
3.Ата-ананың бала алдындағы міндеттері қандай?
3- тапсырма: 4- сыныпты сәтті аяқтаған Жалғас жазда жақсы демалып тынығып, қыркүйекте мектепке келді. Биыл орта буын яғни 5-сыныпқа келген соң өзін-өзі бір есейіп қалғандай сезінді. Әрбір істеген жұмысына өзінше бір есеп беріп отыратын болды. Жалғастың қыркүйек айындағы тынымсыз еңбекке толы күндері өтіпжатты. Ол енді мектептегі бір үйірмеге қатысып бойындағы ерекше бір қабілетін шындауды мақсат санады. Сөйтіп мектептегі «Тұмар» пікір-сайыс клубына жазылмақшы болып біо шешімге келді. Осы ойын ата-анасына жеткізді. Ата-анасы Жалғастың ойына қарсы болады. Оны анасы ағылшын тілінен өтетін үйірмеге өзі жазғызып қойғаның, қазіргі заманға ағылшын тілі мамандарының қажет екендігін заман ағымына сай өмір сүру керектігін баса айтты. Ал, Жалғастың бар ойлағаны өзінше бір жасаған шешімі құмға сінген судай жоқ болды да кетті. Үнемі ата-анасының айтқаның дұрыс санап соны басты назарға алатын Жалғас тағыда ата-анасымен келісуге мәжбүр болды.



Сұрақтар:
1. Жалғастың ата-анасының іс-әрекетің қалай бағалайсыз?
2. Осы жерде баланың қандай құқығы шектеліп тұр?
3.Жалғастың ата-анасының шешімімен келісуі дұрыс па?
2-жүргізуші: Соңғы кезеңіміз "Жемқорлыққа қарсымыз!" Әр топ эссе жазады.
1-жүргізуші: Сонымен интеллектуалдық сайысымыздың қорытынды балы мен жеңген команданы жариялап, марапаттау үшін сөзді сарапшы-мамандар алқасына береміз.
(Сарапшы-мамандар алқасынан жалпы сайыстың қортындысы сұралады.
Жеңімпаздар мен қатысушылар дипломдармен марапатталады)
2-жүргізуші: Қорытынды: Қазіргі өмір талабына сай ғылым жолы ауыр да қиын, әрі қызықты. Тек қана төзімділік еңбекқорлық пен тапқырлық сіздерді ғылым жолында алға жетелейді. Отанымыздың арқа сүйер азаматы болыңыздар!


]]>
admin Mon, 04 Apr 2022 17:36:06 +0600
Адал ұрпақтың жылдық жұмыс жоспары https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/84-adal-rpaty-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://baribaev-balkash.mektebi.kz/otkrytyj-organ/zhemorlya-arsy-kres/84-adal-rpaty-zhyldy-zhmys-zhospary.html Мектеп директоры
Денгелбаева Н.
2.09.2021 жыл

«Ж. Бәрібаев атындағы орта мектебі МДШО» МКМ
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша
«Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының 2021-2022 оқу жылына раналған
жұмыс жоспары

Атқарылатын жұмыстар мерзімі Өтілу форматы Жауаптылар
1 «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының қызыметін ұйымдастыру
Қыркүек Жиын (онлайн) Сейсенбаева Н.
2 «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспарын құру, бекіту, клубқа мүшелерді қабылдау іс –шарасы
Қыркүйек Отырыс Сейсенбаева Н.
3 «Адалдық сағаты» 5-11 сыныптар
Қазан сынып сағаттары Сынып жетекшілер
4 «Жемқорлықсыз қоғамға қадам»
Қазан Дебат Төлжарасова Ж.

5 «Парасатты Азамат» кітапханада қоғам қайраткерлеріне арналған бұрыш ұйымдастыру
Қараша Көрме Алдыбаева Р.
6 «Мемлекеттік қызмет-өмір ұстаным»
Қаңтар мемлекеттік қызметкерлермен кездесу Сейсенбаева Н.
7 «Жемқорлыққа қарсы білім»
Ақпан 8-10 сынып арасында пікірталас өткізу Сейсенбаева Н.
8 «Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық пен бопсалаудың алдын алу» Жиналыс (онлайн) Халыкова К.
Алтынбекова С.
9 «Адал және сатылмайтын еңбек» 5-6 сынып Сәуір сурет көрмесі Сейсенбаева Н.
10 «Құқық бұзушылық пен сыбайлас жемқорлықтың, бопсалаудың алдын алу» сәуір педагогикалық ұжыммен кездесу Сейсенбаева Н.
Нұрымбетова Г.
Қосымова А.
11 «Адалдақтың, тәртіптің қажеттілігі қандай?»
Мамыр психологиялық сауалнама Қосымова А.
12 Жылдық есеп беру Мамыр Отырыс
Онлайн Сейсенбаева Н.

Педагог – ұйымдастырушы: Сейсенбаева Н.Н.


«Бекітемін»
«Ж.Бәрібаев атындағы орта мектебі
МДШО» МКМ директоры
Денгелбаева Н.Ғ._________



2021-2022 оқу жылы бойынша мектеп ортасында
жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін
қалыптастыруға арналған бағдарлама

1. Жалпы Ережелер

1.Осы мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін, рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие құрамында қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама )тәрбиенің Концептуалдық негіздеріне, мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін, рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие құрамында қалыптастыру Бағдарламасына сәйкес әзірленіп Бейнеу лицейінде 5-11 сынып оқушылары үшін жемқорлыққа қарсы бағыттағы іс шараларын қамтыған тәрбие жұмысын жүргізу ретін анықтайды.

2.Тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері

2.Осы Бағдарламаның мақсаты жоғары адамгершілікті, жауапты, талапты және әлеуметті білікті азамат пен патриот қалыптастырып дамыту.
3. Нұсқалған мақсаттарға жету үшін келесі міндеттер қойылады:
1) рухани-игіліктілік пен азаматтық- патриоттықты тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;
2) білім алушылардың мемлекеттік үкімет институттарына сенімін арттыру;
3) білім алушылардың саяси-құқықтық білімін қалыптастыру;
4) білім алушылардың жемқорлыққа қарсы сипатты игілікті-әдептік құндылықтарын қалыптастыру.
4.Кешенді ісшараларды өткізу үшін келесі тәрбие түрлері пайдаланылады:
1) адамгершілік тәрбиесіморальдық-әдептілікті, әр оқушының жемқорлыққа шыдамсыздығын қалыптастыруға бағытталған;
2) әлеуметтік-құқықтық тәрбие азамат пен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың мәні туралы түсінік алуға, құқықтары мен міндеттеріне, құқықтық нормаларды сақтау қажеттігіне көз жеткізуге, жемқорлықтың қоғам үшін қауіптілігін түсінуіне бағытталған;
3) эстетикалық тәрбие мектеп оқушыларының эстетикалық ұнатынымы мен қоршаған болмысқа тілектестік және отан сүйгіштік қатынас қалыптастыруға жағдай жасайтын өнер туындыларының, әдебиеттің көркемдігін түсінушілігін дамытуға бағытталған.

3.Тәрбие жұмысын ұйымдастыру

5. Тәрбиелік жұмыстар Бейнеу лицейінде ұйымдастырылады.
6.Тәрбие жұмысын басқару ДТЖО К.Халыковаға жүктеледі
7. Мектепте мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениетін,мектеп оқушыларының заң талаптарын сақтауға деген ынтасын қалыптастыруға, білім мен мәдениет деңгейлерін арттыруға бағытталған шаралар кешені өткізіледі.
8.Мектепте құрылған ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубы тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қатысып қолдау жасайды.
9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:
1)2021-2022оқу жылына мектептің тәрбие жұмысының кешенді жоспары;
2) сыныптың тәрбие жұмыс жоспары;
3) Ерікті«Адал Ұрпақ»мектеп клубының жұмыс жоспары мект.
10. Осы бағдарламаның 9 тармағында қарастырылған жоспарлар мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысы модельдік жоспарға сәйкес қалыптастырылады(қоса беріледі).
11. Жоспарда тәрбие жұмысының негізгі бағыттары, жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға, қоғамдық ұйымдармен, жемқорлықа қарсы әрекет жасауға өкілетті органдарымен және басқа мемлекеттік органдармен өзара әрекеттерге бағытталғанкүнтізбелік іс шаралардың өткізілуі беріледі.
12. Тәрбие жұмысын жүргізуге азаматтар және қамқорлық кеңестері, ата-аналар комитеті, қоғамдық бірлестіктер, жемқорлыққа қарсы тұруға өкілетті және басқа мемлекеттік органдар қатыса алады.

4. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы

13. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының негізгі міндеттері болып мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру, жемқорлыққа төзбеушілікті нығайтуға ынталыларды мадақтау, жемқорлыққа қарсы сипатты шараларға қатысу.
14.«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы келесі сипатты секциялардан тұрады: жемқорлыққа қарсы білімдер; Жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық; жаппай мәдениеттік шаралар.
15.Жемқорлыққа қарсы білімдер секциясы лекциялар, «дөңгелек үстелдер және басқа ағарту шараларын ұйымдастыруға қатысады .
16.Жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық секциясы үздік бейнеролиқтер,суреттер, шығармалар сайыстары мен шараларды ұйымдастыруға қатысады.
17.Жаппай мәдениеттік шараларсекциясы науқандар, флэш-мобтар, диалогтік алаңдар, қоғамдық, ардагерлер ұйымдары,мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және басқа әлеуметтік-мәнде шаралар ұйымдастыруға қатысады.

«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы туралы ереже

1. Ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубының Негізгі мақсаттары мен міндеттері мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру, жемқорлыққа төзбеушілікті нығайту бойынша ынталыларды мадақтау, жемқорлыққа қарсы сипатты шаралар ұйымдастыруға қатысу болып саналады.
2. Ұжым:8-10 -сынып оқушылары .
3. Құрылымы
Ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубы келесі сипатты секциялардан құралған:
- Жемқорлыққа қарсы білімдер;
- жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық;
- жаппай- мәдени іс шаралар.
3.1 Жемқорлыққа қарсы білімдер секциясы дәрістер, «дөңгелек үстелдер» және басқа да ағартушылық шараларын ұйымдастыруға қатысады.
3.2 Жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық секциясы үздік бейнероликтер, суреттер, шығармалар шаралары мен сайыстарын ұйымдастыруға қатысады.
3.3 Жаппай- мәдени іс шаралар секциясы науқандар, флэш-мобтар, диалог алаңдарын, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарымен,мемлекеттік органдармен кездесулер және де басқа әлеуметтік-мәндішаралар ұйымдастыруға қатысады.








«Ж. Бәрібаев атындағы орта мектебі МДШО» МКМ-ның
2021-2022 оқу жылындағы
«Адал ұрпақ» ерікті клуб мүшелерінің тізімі




1. Арын Ақерке

2. Қуат Бақдаулет

3. Орынбасар Әлібек

4. Алимбек Медина

5. Алмасұлы Шоқан

6. Арын Ақерке

7. Амандулла Мадина

8. Нұртай Нұртас

9. Темірбек Димаш






Мектеп директоры: Денгелбаева Н.Ғ.

]]>
Мектеп директоры
Денгелбаева Н.
2.09.2021 жыл

«Ж. Бәрібаев атындағы орта мектебі МДШО» МКМ
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша
«Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының 2021-2022 оқу жылына раналған
жұмыс жоспары

Атқарылатын жұмыстар мерзімі Өтілу форматы Жауаптылар
1 «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының қызыметін ұйымдастыру
Қыркүек Жиын (онлайн) Сейсенбаева Н.
2 «Адал ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспарын құру, бекіту, клубқа мүшелерді қабылдау іс –шарасы
Қыркүйек Отырыс Сейсенбаева Н.
3 «Адалдық сағаты» 5-11 сыныптар
Қазан сынып сағаттары Сынып жетекшілер
4 «Жемқорлықсыз қоғамға қадам»
Қазан Дебат Төлжарасова Ж.

5 «Парасатты Азамат» кітапханада қоғам қайраткерлеріне арналған бұрыш ұйымдастыру
Қараша Көрме Алдыбаева Р.
6 «Мемлекеттік қызмет-өмір ұстаным»
Қаңтар мемлекеттік қызметкерлермен кездесу Сейсенбаева Н.
7 «Жемқорлыққа қарсы білім»
Ақпан 8-10 сынып арасында пікірталас өткізу Сейсенбаева Н.
8 «Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық пен бопсалаудың алдын алу» Жиналыс (онлайн) Халыкова К.
Алтынбекова С.
9 «Адал және сатылмайтын еңбек» 5-6 сынып Сәуір сурет көрмесі Сейсенбаева Н.
10 «Құқық бұзушылық пен сыбайлас жемқорлықтың, бопсалаудың алдын алу» сәуір педагогикалық ұжыммен кездесу Сейсенбаева Н.
Нұрымбетова Г.
Қосымова А.
11 «Адалдақтың, тәртіптің қажеттілігі қандай?»
Мамыр психологиялық сауалнама Қосымова А.
12 Жылдық есеп беру Мамыр Отырыс
Онлайн Сейсенбаева Н.

Педагог – ұйымдастырушы: Сейсенбаева Н.Н.


«Бекітемін»
«Ж.Бәрібаев атындағы орта мектебі
МДШО» МКМ директоры
Денгелбаева Н.Ғ._________



2021-2022 оқу жылы бойынша мектеп ортасында
жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін
қалыптастыруға арналған бағдарлама

1. Жалпы Ережелер

1.Осы мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін, рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие құрамында қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама )тәрбиенің Концептуалдық негіздеріне, мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін, рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие құрамында қалыптастыру Бағдарламасына сәйкес әзірленіп Бейнеу лицейінде 5-11 сынып оқушылары үшін жемқорлыққа қарсы бағыттағы іс шараларын қамтыған тәрбие жұмысын жүргізу ретін анықтайды.

2.Тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері

2.Осы Бағдарламаның мақсаты жоғары адамгершілікті, жауапты, талапты және әлеуметті білікті азамат пен патриот қалыптастырып дамыту.
3. Нұсқалған мақсаттарға жету үшін келесі міндеттер қойылады:
1) рухани-игіліктілік пен азаматтық- патриоттықты тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;
2) білім алушылардың мемлекеттік үкімет институттарына сенімін арттыру;
3) білім алушылардың саяси-құқықтық білімін қалыптастыру;
4) білім алушылардың жемқорлыққа қарсы сипатты игілікті-әдептік құндылықтарын қалыптастыру.
4.Кешенді ісшараларды өткізу үшін келесі тәрбие түрлері пайдаланылады:
1) адамгершілік тәрбиесіморальдық-әдептілікті, әр оқушының жемқорлыққа шыдамсыздығын қалыптастыруға бағытталған;
2) әлеуметтік-құқықтық тәрбие азамат пен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың мәні туралы түсінік алуға, құқықтары мен міндеттеріне, құқықтық нормаларды сақтау қажеттігіне көз жеткізуге, жемқорлықтың қоғам үшін қауіптілігін түсінуіне бағытталған;
3) эстетикалық тәрбие мектеп оқушыларының эстетикалық ұнатынымы мен қоршаған болмысқа тілектестік және отан сүйгіштік қатынас қалыптастыруға жағдай жасайтын өнер туындыларының, әдебиеттің көркемдігін түсінушілігін дамытуға бағытталған.

3.Тәрбие жұмысын ұйымдастыру

5. Тәрбиелік жұмыстар Бейнеу лицейінде ұйымдастырылады.
6.Тәрбие жұмысын басқару ДТЖО К.Халыковаға жүктеледі
7. Мектепте мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениетін,мектеп оқушыларының заң талаптарын сақтауға деген ынтасын қалыптастыруға, білім мен мәдениет деңгейлерін арттыруға бағытталған шаралар кешені өткізіледі.
8.Мектепте құрылған ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубы тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қатысып қолдау жасайды.
9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:
1)2021-2022оқу жылына мектептің тәрбие жұмысының кешенді жоспары;
2) сыныптың тәрбие жұмыс жоспары;
3) Ерікті«Адал Ұрпақ»мектеп клубының жұмыс жоспары мект.
10. Осы бағдарламаның 9 тармағында қарастырылған жоспарлар мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысы модельдік жоспарға сәйкес қалыптастырылады(қоса беріледі).
11. Жоспарда тәрбие жұмысының негізгі бағыттары, жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға, қоғамдық ұйымдармен, жемқорлықа қарсы әрекет жасауға өкілетті органдарымен және басқа мемлекеттік органдармен өзара әрекеттерге бағытталғанкүнтізбелік іс шаралардың өткізілуі беріледі.
12. Тәрбие жұмысын жүргізуге азаматтар және қамқорлық кеңестері, ата-аналар комитеті, қоғамдық бірлестіктер, жемқорлыққа қарсы тұруға өкілетті және басқа мемлекеттік органдар қатыса алады.

4. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы

13. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының негізгі міндеттері болып мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру, жемқорлыққа төзбеушілікті нығайтуға ынталыларды мадақтау, жемқорлыққа қарсы сипатты шараларға қатысу.
14.«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы келесі сипатты секциялардан тұрады: жемқорлыққа қарсы білімдер; Жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық; жаппай мәдениеттік шаралар.
15.Жемқорлыққа қарсы білімдер секциясы лекциялар, «дөңгелек үстелдер және басқа ағарту шараларын ұйымдастыруға қатысады .
16.Жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық секциясы үздік бейнеролиқтер,суреттер, шығармалар сайыстары мен шараларды ұйымдастыруға қатысады.
17.Жаппай мәдениеттік шараларсекциясы науқандар, флэш-мобтар, диалогтік алаңдар, қоғамдық, ардагерлер ұйымдары,мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және басқа әлеуметтік-мәнде шаралар ұйымдастыруға қатысады.

«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы туралы ереже

1. Ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубының Негізгі мақсаттары мен міндеттері мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру, жемқорлыққа төзбеушілікті нығайту бойынша ынталыларды мадақтау, жемқорлыққа қарсы сипатты шаралар ұйымдастыруға қатысу болып саналады.
2. Ұжым:8-10 -сынып оқушылары .
3. Құрылымы
Ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубы келесі сипатты секциялардан құралған:
- Жемқорлыққа қарсы білімдер;
- жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық;
- жаппай- мәдени іс шаралар.
3.1 Жемқорлыққа қарсы білімдер секциясы дәрістер, «дөңгелек үстелдер» және басқа да ағартушылық шараларын ұйымдастыруға қатысады.
3.2 Жемқорлыққа қарсы ақпарат пен шығармашылық секциясы үздік бейнероликтер, суреттер, шығармалар шаралары мен сайыстарын ұйымдастыруға қатысады.
3.3 Жаппай- мәдени іс шаралар секциясы науқандар, флэш-мобтар, диалог алаңдарын, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарымен,мемлекеттік органдармен кездесулер және де басқа әлеуметтік-мәндішаралар ұйымдастыруға қатысады.








«Ж. Бәрібаев атындағы орта мектебі МДШО» МКМ-ның
2021-2022 оқу жылындағы
«Адал ұрпақ» ерікті клуб мүшелерінің тізімі




1. Арын Ақерке

2. Қуат Бақдаулет

3. Орынбасар Әлібек

4. Алимбек Медина

5. Алмасұлы Шоқан

6. Арын Ақерке

7. Амандулла Мадина

8. Нұртай Нұртас

9. Темірбек Димаш






Мектеп директоры: Денгелбаева Н.Ғ.

]]>
admin Mon, 04 Apr 2022 17:32:01 +0600